piątek, 19 kwietnia 2013

Grafitowy dach i okna dębowe na weekend

Jak tam u Was nastroje? Ja czekam na weekend :-) Za tydzień mam tygodniowy urlop – zakwitła mi różowa kalina :-) , hamak wisi, słońce świeci – jak tu nie być zadowolonym :-)

Wyszperałam grafitowe dachy i okna złoty dąb. Mieszanka firmowa  :-)


Pierwszy to chyba dom kamieniarza ;-) Mega podjazd, mega „rzeźba”, mega działka, mega taras. :-) Ale sam budynek – super. Bardzo mi się podoba. Bardzo ładne drzwi, pasująca brama i okna. Podbitka też z jasnego drewna. Spokojny jasnopiaskowy kolor elewacji. Ciemna podmurówka, obróbka dachu, kominy. Taki żółtawy krem najładniej wygląda z drewnianymi oknami.




Drugi dom bardzo starannie przemyślany – popatrzcie w różnych ujęciach ;-) Tu mamy śnieżnobiałą elewację. Dlaczego się podoba? Mnie zauroczył ten płot. Pięknie dobrany do domu. Czy myśleliście kiedyś, że to czym ozdobicie okna będzie miało wpływ na wygląd budynku? Jaki efekt tu robią te brązowe rolety! I jeszcze raz potwierdza się zasada trzech kolorów. Wybierzcie trzy kolory i wykończcie nimi dom. To zawsze wygląda elegancko. Dwa – będzie za smutno. Cztery to już za dużo. Tu mamy biały, szary i brązowy. Lekkie różnice odcieni nie robią tu problemu. Jak ładnie wygląda ta szara podmurówka z białymi kamieniami. Drewniany taras. Podest wejściowy z kostki. Super!

I jeszcze jedna propozycja: tu mamy dużo ciemnego klinkieru na elewacji. Niezły ten komin co? ;-) Ale wszystko ( na razie ;-) ) dobrze dobrane. Ozdobna drewniana podbitka, piękne okna. Trochę może przesadzony ten taras ;-) Dałoby się z tego materiału drugi dom postawić ;-) No i jeszcze coś wysoki ten parter – zobaczcie gdzie ten dach się zaczyna…


I jeszcze smaczek na koniec: śliczne okna, drzwi, brama i podbitka. Biała elewacja, na podmurówce szary tynk mozaikowy. I te schody z szaro-szarej kostki ;-) Prościutka balustrada, ale jaka elegancka. I ta kratka na okrągłym okienku do tego. Lubię tak dopracowane domy. A właśnie zauważyłam, że to nie cień, tylko drugi kolor elewacji – tak mała różnica koloru sprawia, że naprawdę nie rzuca się to w oczy.

 
Miłego weekendu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Linki