środa, 20 marca 2013

Grafitowe dachy ciemne okna cz.8

Szaro, szaro, szaro… Ta pogoda działa na mnie depresyjnie. Znalazłam więc same szarości… ;-)





Na początek bardzo ciekawy domek z dwuspadowym dachem. Tylko dwa kolory: biały i szary. Wszystko idealnie dobrane. Szara stolarka i szara brama. Takie same ogrodzenie. Na prawdę chylę czoła… Do tego wstawki z szarego klinkieru i szary taras. I z dwóch balkonów zrezygnowano :-) Lubię przemyślane wizje, konsekwencję, porządek :-)


 
Drugi przykład też prosty – ciemny dach, podbitka, rynny i do tego stolarka w jednym kolorze. Okna, drzwi, brama idealnie się komponują. Z „szaleństw” wprowadzono tu drugi kolor elewacji: do bieli jaśniutki szary na froncie. Nic dodać nic ująć.



I jeszcze jeden dom – tym razem z szarą stolarką – parterowy, z wielkim dachem, ale do tego skromna biała elewacja. Ciekawe drzwi, szara kostka z różowym obramowaniem. Szare podesty schodów i podmurówka. Bardzo spokojnie.





I na koniec dom z ładną brązową stolarką i do tego szary kolor elewacji. Jasnoszara elewacja i trochę ciemniejsze obramowania. Całkiem dobrze to wygląda. Rynny są grafitowe jak dach, a podbitka bardzo ładnie wykończona w drewnie. Szare balustrady z nowoczesnym geometrycznym wzorem.


 

6 komentarzy:

  1. witam, na wiosnę planuję wymianę dachu oraz zmianę koloru elewacji jednak moim problemem są niebieskie okna (na kolor których nie miałam wpływu). Kolor okien jest żywo niebieski, zastanawiam się więc czy czarny dach i rynny oraz biała albo śmietankowa elewacja będą dobrym pomysłem? na balkony wymyśliłam czarne proste sztachetki.co Pani myśli o takim połączeniu, czy jest szansa że kolor okien trochę "zginie" może znajdzie pani coś w takim układzie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Myślę, że takie zestawienie będzie dobrze wyglądać.Do takich jaskrawych okien proszę resztę dobrać jak najspokojniejszą. Szary dach, śmietankowa elewacja powinny te okna złagodzić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej
      \kupiłam dom po rodzinie cugańskiej.Jest wysoki z wieżą .Wnętrze zrobiłam w szarościach bardzo nowoczesnie.

      Jestem przed robieniem elewacji.Czy zechciałaby Pani mi doradzić.To wyśle fotki na maila
      Prosze o odp.na maila dakar134@wp.pl

      pozd Kaśka

      Usuń
  3. Witam bardzo proszę o nazwe projektu dom z geometrycznym wzorem na balkonie bardzo dziękuję gabinet25@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, ostatnie zdjecie co to za kolory elewacji? Może ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że to piękny dom! Ważne na etapie budowy aby wybrać takie elementy i materiały budowlane aby potem nie żałować. Jakość im wyższa tym lepiej, szczególnie tyczy się to okien, drzwi. Nie warto oszczędzać na takim wyposażeniu, ważne aby dobrać też odpowiednie wersje kolorystyczne. Jeśli mowa o oknach dachowych to na https://dakea.pl/produkty/akcesoria-komfortowe/ sprawdźcie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń

Linki