wtorek, 12 stycznia 2016

Antracytowe dachy

Propozycja na dziś: antracytowe dachy i białe okna.


Na początek dom dwukolorowy - biały i szary. Z takim zestawem kolorystycznym nie ma problemów: białe elewacja, okna, drzwi, brama garażowa, kominy. Szary dach, podmurówka, rynny, podbitka, ogrodzenie, schody. Zauważcie, że: kominy, podbitkę, rynny można zrobić zarówno białe jaki i szare i będą równie dobrze wyglądać. W tym domu mamy jeszcze delikatną białą sztukaterię, szare rolety, opaskę z jasnego żwiru. Kostka jest jasnoszara z ciemnym obramowaniem. Prawda, że wszystko wydaje się być na swoim miejscu? Ogrodzenie ma ładne murowane słupki z podobnymi paskami jak na bryle garażu. A całość ożywia kolorowa plama tarasu. Proste, bezpretensjonalne – super.



Ten dom jest bardzo podobny do poprzedniego. Kolory identyczne – no może schody są ciut jaśniejsze. Grube obramowania okien – wyróżniają się inną fakturą ( listwy są bardziej gładkie niż ten tynk). Tu ozdobiona paskami jest ściana z drzwiami wejściowymi. Okna mają też cienkie białe szprosy. Oczywiście, że najładniejsze są jednak pelargonie.


I na koniec szeregówki. Postanowiono je trochę ożywić brązowymi bramami garażowymi i brązową podbitką. Wymalowano trochę beżowoszarych pasów na elewacji. Jednak efekt nie powala na kolana. Te okna są trochę dziwnie dobrane. Za wielkie, bez podziałów – nie zdobią domu. Miejmy nadzieję, że zieleń to jakoś przysłoni ;-)


8 komentarzy:

  1. Witam
    Przepraszam ,że tutaj ,ale nie mogę znaleźć innej opcji wysłania wiadomość do Pani .
    Obecnie stoimy przed wyborem koloru kostki brukowej i mam z tym ogromny problem bo mam wrażenie że już mam cyrk na podwórku tzn: pomarańczowy kolor elewacji pomysł męża ceglastą blachodachówkę okna i drzwi wejściowe złoty dąb i szare ogrodzenie z kutymi czarnymi przęsłami i kute czarne balustrady na balkonach. Chciałabym jakiś kolor kostki dobrać żeby to tworzyło spójną całość. Zastanawiam się nad grafitową kostką i elementy białej ale nie mam pojęcia.
    Czy moglabym ewentualnie prosić o poradę?

    Bardzo liczę na odpowiedz
    email : ewag1@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry. W jednym z pani postów są opublikowane zdjęcia mojego domu. Nie zgodziłam się nigdy na ich publikacje. Jak można sie z Panią skontaktować w celu usunięcia zdjeć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia mojego domu również się znalazły tutaj bez mojej zgody, prosze o kontakt, mam do Pani jeszcze pytanie anna.far@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, przepraszam ze tutaj ale nie widze innej mozliwosci skontaktowania sie z Pania, wlasnie zamierzam ocieplic swoj dom i stoje przed wyborem koloru elewacji czy bylaby mozliwosc rozpoczac z Pania wspolprace w tej kwestii. Moj dom zostal wybudowany w latach osiemdziesiatych jest kwadratowa bryla, z czarnym dachem, bialymi oknami, podprzybitka rynnami, drzwiami w kolorze zloty dab. Jesli bylaby Pani zainteresowana wspolpraca prosze o kontakt asynal@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Zuzo potrzebuje pomocy przy nowym wyborze koloru ...sytłacja dość pilna bo właśnie pomalowalismy dom i jest katastrofa..proszę o kontakt elka_kordus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteśmy przed wyborem odpowiedniej elewacji naszego domu, i szczerze mówiąc nie wiem, która farbę mam wybrać. Znalazłam stronę (http://www.studiodekoral.pl/produkty/elewacje), ale możliwość wyboru mi wcale nie pomaga :D Czy mogłabyś mi coś polecić? Zastanawiamy się nad silikonową farbą do elewacji, czy to dobry pomysl?

    OdpowiedzUsuń
  7. Biele i szarości na elewacjach zawsze wyglądają pięknie. Jeśli klient zaczyna wymyślać dziwne ubarwienia zawsze pokazuję mu kilka przykładowych zdjęć domów w tych kolorach. Przeważnie miękną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem na etapie wyboru stolarki, generalnie wiem, co chcę.........dach antracytowy, drzwi też, okna białe ze szprosami... jakoś nie mogę się przekonać do ciemnych okien.
    Mam tylko dylemat co do koloru rolet zewnętrznych, wiem, że najbardziej pasują białe, ale zastanawiam się nad ciemnymi szarymi, jak by to wyglądało? nie będzie zbyt przytłaczająco? elewacja będzie bardzo jasna beżowa, kremowa lub biała

    OdpowiedzUsuń

Linki