piątek, 31 maja 2013

Ciemne dachy ciemne okna

Jak tam wypoczynek? Mój trochę przerywany, ale i tak jest brzydka pogoda ;-)

Dziś dachy antracytowe, grafitowe i ciemne okna.

Pierwszy dom to rozległa parterówka w nowoczesnym stylu. Dużo okien tarasowych, szerokie okapy, dwustanowiskowy garaż, nowoczesne drzwi. Do śnieżnobiałej elewacji dobrano tu kremową bramę garażową o takie same rolety zewnętrzne. Okna i drzwi są z ciemnego drewna. Biała tynkowana podbitka, szare rynny, szare kominy. Niby OK, ale jednak ten krem mnie nie przekonuje.


Kolejny dom ma bardziej zdecydowaną kolorystykę. Zdecydowano się tu na piękny ozdobny komin na zewnętrznej ścianie. Z tej samej cegły jest wykonany kawałek elewacji i podmurówka. Elewacja jasnożółta z ciemnożółtymi zdobieniami. Dach wykończony ozdobną deską w czereśniowym kolorze. Za dużo już trochę tych kolorów.



Ten dom podoba mi się dużo bardziej. Dach w kolorze stalowym elewacja prawie biała i do tego dodatki z ciepłego brązowego drewna. Super. Komin szary z białymi fugami, balustrada też w takim samym szarym kolorze. Pasująca kostka taras , podmurówka - wszystko w szarościach. Ciemne rynny i okna ( tak naprawdę nie ma znaczenia czy będą ciemnobrązowe czy ciemnoszare). Bardzo ciekawy jest ten kolor dachu – mało popularny – a zobaczcie jak ciekawie można go skomponować :-)


I na koniec dom z przepiękną antracytową, płaską, szlachetną dachówką. Trochę się świeci, ale za to jaka elegancka ;-) Stolarka w kolorze orzechowym. Taka sama podbitka i taras. Elewacja kremowa z o ton ciemniejszymi obramowaniami okien. Piaskowe ogrodzenie z czarnymi wstawkami. Te same wstawki i ten sam wzór na balustradach. Ładne kolory – spokojne i przyjemne. Sympatycznie ;-) No ale lustra na dachu bym nie chciała ;-)


Miłego weekendu :-)

7 komentarzy:

  1. Witam mam prośbę. Nie umiem wybrać koloru na elewację.Mamy ciemny dwuspadowy brązowy dach ,okna złoty dąb. Podoba mi się biały domek ale mężowi nie. Bardzo proszę o radę najlepiej z numerem .Ten ostatni dom to jaki kolor? Z góry dziękuję za radę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.Mój dom będzie miał grafitowy dach i okna w kolorze złotego dębu. Marzy mi się elewacja w kolorze wanilii (coś jak na ostatnim zdjęciu domu). Nie mam pojęcia jaką firmę i nazwę tynku wybrać, tak aby osiągnąć taki efekt.Bardzo proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny jest pierwszy domek,! Idealne połączenie kolorów:) jaki to projekt?mimo poszukiwań nie udało mi się znaleźć.Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne domki. Bardzo ładne zdjęcia. Miło mi czytać wasze różne komentarze. Z tego miejsca chcę pozdrowić czytelników i autora zdjęć oraz tekstu. postanowiłem też zostawić mój komentarz prosząc autora aby go nie usuwał. Jeśli kogoś interesuje tematyka okien to polecam zerknąć tutaj - http://twoje-okna.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wyglądają też ciemne dachy do okien w brązie. Często takie widuje. Ale okna w kolorze dachu to najlepsze rozwiązanie, można wtedy dowolnie dobrać kolor elewacji i na pewno będzie pasować. U nas będzie sporo okien dachowych https://dakea.pl/produkty/akcesoria-montazowe/ dlatego myślę, że dobór pod kolor dachu to najlepsze rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny domek musi być też poprawnie wykonany. Gdyby jednak wystąpiły jakiekolwiek problemy techniczne to najlepiej skontaktować się z rzeczoznawcą budowlanym. Rzeczoznawca budowlany może między innymi wystawić opinie sądowe: https://www.stawiarski.pl/opinie-sadowe.php .

    OdpowiedzUsuń

Linki