czwartek, 3 stycznia 2013

Czekoladowy dach białe okna cz.1

Dziś wklejam dla APS czekoladowe dachy i białe okna:





Pierwszy dom – monochromatyczny.  Elewacja czysta biel, białe okna z delikatnymi szprosami, jasne rolety zewnętrzne.  Czekoladowe rynny i podbitka.  Troszkę popsuły całość kolumny frontowe – dlaczego nie białe? Podmurówka w kolorze bladoróżowym- ok, ale balkony też mogłyby by mieć taki kolor – a tu szary. Na szczęście całość i tak wygląda dobrze ;-)

Drugi dom w kolorze kremu lekko wpadającego w róż. Brama garażowa i drzwi w kolorze dachu. Brązowe rynny i podbitka. Ogrodzenie i podmurówka z ceglastego klinkieru  - ja bym wybrała jednak klinkier brązowy. Ta elewacja ma zimny odcień, gryzie się z ceglastym. Gdyby to był bardziej żółtawy krem byłoby lepiej.


Kolejne zdjęcia – to znowu spokój – biaława elewacja, ciemna podbitka, rynny, żadnych szaleństw.


Na koniec trochę koloru – żółta elewacja, białe obramowania okien, podbitka biała, podmurówka biała (może niedokończona..). Nie lubię żółtego, ale to zestawienie mi się podoba.  Nawet kolumny wyglądają OK.

I tyle J

9 komentarzy:

  1. Nie gustuję w tych kolorach (ale jak wiadomo jest podział na koloro-ciepłolubnych i koloro-zimnolubnych). Dla mnie "mistrzostwo" to szarawo- brązowa (???) elewacja w kamieniu, (prawie czarne, może grafitowe ale jak najbardziej kolorystycznie zimne) drzwi wejściowe, białe okna i brązowa (jak wiadomo ciepła) brama... dobrze, że nie ma tam innych otworów... bałabym się o kolorystykę (gdzie jest zieleń albo róż ja się pytam?)... Koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba takie połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rozwiązania kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Linki