poniedziałek, 17 grudnia 2012

Witajcie :-)


Kiedyś budowałam dom…  Jako osoba bardzo skrupulatna zgłębiałam tajemnice murowania, tynkowania, planowałam każdy szczegół mojego Domu. Najważniejszą sprawą był jednak dla mnie wygląd zewnętrzny. Zaczęłam oglądać niezliczone ilości zdjęć dotyczących elewacji. Temat  zaczął mnie coraz bardziej interesować – okazało się ze drobny, nieprzemyślany szczegół potrafi diametralnie zmienić wygląd budynku. Doszłam do wniosku, że mało jest domów, które naprawdę się mi podobają.  Często wszystkie elementy wydają się Ok, ale jednak efekt końcowy rozczarowuje. Czasami zachwyca tylko jeden szczegół.  Zgłębiając temat zapragnęłam podzielić się swoimi przemyśleniami z osobami, które tak jak mnie interesuje wygląd własnego domu. Tak powstał wątek Elewacje na Forum Muratora. Prowadziłam ten wątek, bardzo długo, aż wreszcie wybudowałam dom, urodziłam dwoje dzieci i w końcu zabrakło mi czasu, żeby regularnie udzielać się w dyskusjach. Na szczęście pozostali mi przyjaciele poznani dzięki Forum.  Teraz minęło kilka lat, moje życie wróciło do normy, czasu jakby więcej, a ja z sentymentem odnalazłam swój wątek na Muratorze.  Okazało się,  że nie umarł śmiercią naturalną – przeciwnie  to nadal jeden z najbardziej popularnych tematów na Forum.  Do dzisiejszego dnia odwiedziło go ponad 3 mln czytelników.  Niestety większość moich zdjęć zniknęła z serwerów, a widzę, że nowe pokolenie budujących ciągle jest zainteresowane elewacjami – postanowiłam więc odnaleźć stare zdjęcia, trochę uporządkować temat – i tak powstała ta strona... :-)

1 komentarz:

  1. Hej Zuzza!

    Dobrze, że wróciłaś!!!! Masz śliczny domek!

    Będę tu czesto zaglądać.

    Pozdrowienia!

    Alutka

    OdpowiedzUsuń

Linki